Levertijd & verzendkosten
Na het plaatsen van de bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen die vóór 15.00 uur worden besteld, worden dezelfde dag aangeboden aan de vervoerder. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 uur en 18.00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd.
Verkeerde adresgegevens?
Is er per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Bedenktijd/retour
De wettelijke bedenktijd bedraagt 14 dagen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen vo
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hoefzorg@gmail.com. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.